بسیج اساتید

نشست مطالبه گری و روشنگری برخی از اساتید و نخبگان حوزه علمیه اصفهان

 با حضور فرمانده محترم نیروی انتظامی جناب آقای سردار میرحیدری و دادستان محترم اصفهان جناب آقای اصفهانی برگزار گردید.

در نشست اساتید حوزه علمیه استان با دادستان محترم شهر اصفهان و فرمانده محترم نیروی انتظامی که به همت سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علیمه اصفهان برگزار گردید حجت‌الاسلام والمسلمین خطاط مسئول سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان اصفهان ضمن خیر مقدم گویی و تشکر از حضور فرمانده محترم نیروی انتظامی سردار میرحیدری و دادستان محترم اصفهان جناب آقای اصفهانی و سایر میهمانان عزیز بیان داشتند: سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه با توجه به رسالتی که دارد و با توجه به مسائل ضروری جامعه که احساس مسئولیت می شود ، جلسات روشنگری و مطالبه‌گری حداقل یک جلسه در ماه با مسئولین استانی و کشوری برگزار می کند و مطالبی را با آنها در میان می‌گذارد .

آنچه که اساتید حوزه علمیه الان مدنظر دارند و نسبت به آن دغدغه وجود دارد مسائل و معضلات اجتماعی و فرهنگی جامعه است که به صورت لجام‌گسیخته پیش می رود .

با توجه به همین موضوع از دو بزرگوار دعوت به عمل آمد تا مطالبات و دغدغه هایی که وجود دارد را به سمع و نظر بزرگواران برسانیم.

در ادامه دادستان اصفهان ضمن تشکر از برگزاری جلسه بیان داشت : در سخنان رهبر معظم انقلاب جهاد روزگار ما جهاد تبیین و روشنگری است و طبق فرمایش ایشان این جهاد فریضه ای قطعی و فوری است .

🔰در طول انقلاب آن چیزی که معاندین نظام دنبال آن بودند و تمام رسانه ها و تبلیغات هم در این راستا بوده است این بوده که مسئولین نظام را ناکارآمد و مردم را نسبت به آینده مایوس کند.

🔰وقتی مردم مایوس شدند حقیقتا هدف دشمن محقق شده است . سابق رسانه گسترده‌ای که در دسترس مردم باشد نداشتیم تا دشمن بتواند به اهدافش برسد، اما الان تا مسئولی خطایی می‌کند معاندین نظام روی این خطا مانور می دهند و چندین برابرش می کنند و در رسانه ها پخش می کنند . دشمن دنبال این است که سیاه نمایی کند و ارزش ها را جابجا کند و مردم را ناامید کند .

🔰اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرماید فریضه است و فوری هم هست یعنی اگر ما تبیین نکنیم دشمن به هدفی که دارد می رسد.

🔰 فوریت داشتن یعنی اینکه ما روشنگری را در اولویت قرار دهیم هر کسی تریبون دارد طبق فرمایش رهبری موظف است جهاد تبیین را انجام دهد.

🔰 البته ما منکر این نیستیم که در طول مسیر انقلاب به خاطر آن تفکر لیبرالی و غربی که برخی از مسئولین داشتند انقلاب به هدف اصلی هنوز نرسیده است اما آنچه که ما مطمئن هستیم در راس نظام رهبر انقلاب ذره ای از آرمان‌های انقلاب انحراف نداشته است و همین برای ما مهم است و برای ما وظیفه این است ایشان را در اموری که امر می فرمایند یاری کنیم.

✅سردار میر حیدری هم ضمن بیان اینکه واقعیت این است که ما در شرایطی هستیم که اگر برای مردم مسائل را روشن نکنیم دشمن سو استفاده می کند البته این ها در هر صورت یک راهی پیدا می کنند تا خود را پیروز نشان دهند .

🔰در ارتباط با حل و فصل مسائل و موضوعات اول باید اختیارات را قانون بالا ببرد یعنی هم دست من پلیس و هم دست مرجع قضایی باز باشد تا قوانین بازدارندگی داشته باشد.
🔰 در ارتباط قوانینی که الان مدون شده است و ما باید اجرا کنیم، آن بازدارندگی لازم را ندارد ما در اوایل این مجلس جلسه ای با نمایندگان شهر داشتیم ، ۲۹ بند را برای اصلاح همین وضعیت نوشتیم که یکی از آنها در ارتباط بی حجابی و کشف حجاب بود یکی دیگر آن ها در مورد مشروبات و از این دست مشکلات بود. اما قوانین موجود بازدارندگی لازم را ندارد باید در قوانین بازنگری شکل بگیرد

🔰هجمه دشمن در این حوزه سنگین است و برنامه هایش هم دقیق است ، بر علیه اعتقادات ما دارند کار می‌کنند .

🔰نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند جوابگو باشد . همان بسیجی که پشت خط مقدم در مقابله با دشمنان بعثی شکل گرفت باید الان پشت نیروی انتظامی شکل بگیرد .
همگان باید توان خود را به میدان مبارزه با مفاسد بیاورند، شما باید به کمک ما ها بیایید و در اموری که می‌توانید به ما کمک برسانید.

🔰در ادامه جلسه به صورت پرسش و پاسخ پایان گرفت .

مشاهده بیشتر

محمد شفیعی

توضیحاتی در مورد نویسنده...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا