اخباربسیج اساتید
موضوعات داغ

گزارش تصویری نشست ویژه دادستان کل کشورحجت الاسلام والمسلمین منتظری در جمع اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه استان اصفهان

چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۹

 

 

 


نشست ویژه اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه استان اصفهان در روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ با حضور دادستان محترم کل کشور جناب حجت الاسلام و المسلمین منتظری به همت بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه استان برگزار گردید.

گزارش مختصری از جلسه:

🔹️جلسه با خیرمقدم گویی مسئول بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه استان و با سوالات اساتید آغاز گردید و در ادامه دادستان محترم کل کشور با ایراد سخنرانی به سوالات حاضرین پاسخ دادند.

🔹️جناب حجت الاسلام والمسلمین منتظری ضمن اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری و جهاد تبیین که از وظایف جدی روحانیون است‌، هدف اصلی دشمنان را به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی عنوان کردند.
در ادامه ایشان موضع تدافعی و تهاجمی را برای مقابله با دشمن و نیل به اهداف لازم و ضروری دانستند.

🔹️دادستان کل کشور ده عنوان را در جنگ ترکیبی از فعالیت های دشمن برشمرد و بخشی از نتایج این تلاش دشمن در جامعه را قابل مشاهده دانست، از جمله تهاجم فرهنگی که به صورت بی حجابی و کشف حجاب در جامعه نمود دارد.

🔹️حجت الاسلام منتظری در رابطه با مسائل ضد فرهنگی‌، نفوذ در دانشگاه و انتشار مطالب ناصواب در مطبوعات عامل اصلی را تحقق سرمایه گذاری وبرنامه هایی دانست که دشمن در این زمینه انجام داده است.

🔹️در حوزه ترور اشخاص چه از علما چه افراد موثر و چه دانشمندان هسته ای حجت الاسلام والمسلمین منتظری سرمایه گزاری دشمن را در این عرصه عامل تبلور این ترورها دانست.

🔹️وی افزود البته اینطور نیست که همه ی مشکلات و آسیب ها نتیجه ی تلاش دشمن باشد بلکه ضعف مدیریت و مسائل دیگر هم وجود دارد.

🔹️ایشان با اشاره به وجود تلاش های بسیار زیاد دشمن‌ تصریح کردند در فرض نبودن عنایات خاصه حضرت بقیة الله (عج) و ناله انسان ها و بنده های خالص و خون شهدا‌‌‌‌‌‌ ، اندکی از توطئه های دشمن برای از پای درآوردن نظام کافی بود و هر کشوری را می توانست به نابودی بکشاند.

🔹️حجت الاسلام و المسلمین منتظری تلاش ، ایستادگی و رفتن به میدان مبارزه متناسب با جهاد کبیر را وظیه تمامی طلاب و روحانیون دانست.

🔹️دادستان کل کشور حمایت از نیروی انتظامی را در بخشنامه ای که برای دادستان های کشور ارسال شده یادآور ، اما ناکافی دانست و مشکلات زیرساختی ، قانونی و اجرایی را مانعی برای برخورد با بی حجابی دانست.

🔹️ایشان مشکلات زیرساختی را درحال پیگیری و حل شدنی ، و مشکلات قانونی را عمده ، اصلی و اساسی معرفی کردند و همچنین حل مشکلات قانونی را موجب حمایت همه جانبه و بیشتر دادستانی از نیروی انتظامی دانست.

مشاهده بیشتر

محمد شفیعی

توضیحاتی در مورد نویسنده...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا