اخباربسیج اساتید

بازدید اساتید روحانی و بسیجی از نمایشگاه بین المللی دانش بنیان اصفهان

عمر بیشتر کشورها در هوشمندسازی تنها به ۳۰ یا ۴۰ سال می‌رسد و از سال ۱۳۶۸ نخستین سیستم هوشمند در شهر اصفهان داشتیم. طی ۴۰ سال اخیر شرکت‌های ایرانی در زمینه هوشمندسازی فوق‌العاده خوب عمل کرده‌اند و ورودشان به این حوزه از بخش تقاطع‌های هوشمند و سیستم‌های ترافیکی انجام شده است.

نمایشگاه شهر هوشمند به واسطه ورود شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح بسیار خوبی قرار دارد و افقی نویدبخش را نشان می‌دهد. با توجه به حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، به دنبال برگزاری نمایشگاه استارتاپ هستیم. نمایشگاه سوریه به دلیل نیازمندی‌هایی که دارد، بستر بسیار خوبی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است و می‌تواند سهم خوبی در صادرات داشته باشد.شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ساختاری کاملاً زنده و در حال ارتقا دارد، به دنبال آن هستیم تا رسالتی که اصفهان به عنوان قلب صنعت ایران دارد را حفظ کنیم؛ درواقع باید با ایجاد زمینه مناسب پل ارتباطی میان بازار و صنعت را ایجاد کنیم.

بیشتر کشورها از ترافیک و حمل‌ونقل هوشمند شروع کرده‌اند، اصفهان یکی از شهرهای پیشگام در این زمینه بوده است و براساس زیرساخت‌های مناسبی که در اصفهان داریم، سال آینده آمادگی خوبی برای برگزاری نمایشگاه شهر هوشمند خواهیم داشت.

مشاهده بیشتر

محمد شفیعی

توضیحاتی در مورد نویسنده...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا